fredag 20 maj 2011

Snabba cash

Fast i mitt fall går det snabbt att göra åt dem ;)

Hämtade ut Noelles glasögon. Några tusen. Gick sedan till Viskan för att unna oss en lunch, hon var ju så duktig i glasögonaffären. Caesarsallad till mig och pannkakor till barnen.

Gick sedan förbi Team Sportias skyltfönster i Åhlénshuset och såg ett par gummistövlar. Jag har ju inga och har knappt ägt ett par i vuxen ålder. Det har ju dessutom blivit lite av en modefluga att ha stövlar på sig.. ser ju de där Hunterstövlarna var jag än tittar nuförtiden. Dessa var lite mer budgetalternativ för mig, och jag tyckte dom var snygga :) Tretorn med RÅÅSA snörning bak :)

Min fina glasögontjej





3 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Snygga stövlar och glasögon!! Så fint leende Noelle har, perfekta tänder! :D

Caroline sa...

Snygga brillor!

Så skönt att du äntligen fallit för gummistövelgrupptrycket! =) Urgulligt med rosa knyt.

Martina sa...

Jättefina stövlar! Jag behöver med nya, mina nuvarande är utslitna från jobbet..
Noelle var ju så söt i Dora brillorna :)