söndag 3 juni 2012

Söndagsnöje x 2

Lekte hos M, M och M idag. Noelle fick en försenad födelsedagspresent eftersom de inte kunde närvara på barnkalaset. Det var en servis som man ska måla själv, så det blev mitt och Noelles eftermiddagsnöje:


Tadaa!! :-) Sen på kvällen gjorde jag som jag brukar göra då och då; tvätta två maskiner tvätt och hänga upp i lägenheten... Kommer inte alltid kunna passa tvättider när jag nu ska jobba... Blev sjukt trött på vår halvdana tvättställning som hängt med i MÅNGA år och fått stå ut med MÅNGA kilo tvätt.. Den ser ut såhär:


Var nog inte många timmars hållbarhet kvar så jag stack iväg till Ica Maxi vid 21.30 och inhandlade en ny. Aha! Är det såhär den ska se ut???


Hänga tvätt = söndagsnöje! I morgon väntar en heldag utbildning i förflyttningsteknik, delegering och hygien. Dags att gå o lägga sig kanske? Jag ska bara... Det och det och det... :-) Skickat från iPhone

Inga kommentarer: