fredag 2 december 2011

Shopping och sånt

Tog en sväng till Knalleland igår kväll. Det var 25% på BR Leksaker men när jag såg kön som ringlade sig runt HELA butiken hoppade jag över det. SÅ "rabattkåt" är jag inte så jag hade stått där hela kvällen. Blev en tur till KappAhl istället.


Julaftonskläder till barnen. Check!
Noelle blev allt förtjust i "glitterklänningen"



Tomtekläder till William. Check.
Noelle har lucialinne och idag köpte jag sidenband och luciakrona. Förra året var jag lite sent ute och var på Maxi kl 21 den 12:e för att hon hade ångrat sig när hon gick o la sig och sa att hon inte ville vara tomte. Det gjorde ont.. Såklart jag fixade. Men det enda som fanns kvar då var ett linne i 134/140. Köpte det och la upp det en halvmeter, de är ju utomhus och har overall under så i övrigt passade det ju... Nästan. Slutsatsen av detta är att i år är allting klart lite tidigare!



Kläder till mig också, linne och en liten svart kjol i stl 36 från Gina. Kjolen ja.. Väldigt töjbar eftersom jag inte är en 36:a direkt... Provade 40... ut... In med 38... ut.. In med 36.. Haha.

Avslutar med lite bilder på när William fick se sig själv i kameran när han klätt ut sig till Pippi!






Nu blir det snart tacos här som i en miljon andra svenska hem.. Efterrätten står i kylskåpet, chokladmousse :)
Trevlig helg!!!
Skickat från iPhone

Inga kommentarer: