tisdag 20 december 2011

Sista dagen



Sista dagen i skolan idag och här sitter jag.. i datorsalen och bloggar ;)
Är klar med min inlämningsuppgift i PowerPoint och nästa tid att passa är inlämning av datorer 14.30 samt betygssamtal med lärare 15.00. Underbart effektivt ;)
Sitter och väntar på mina kära klasskompisar så tänkte vi åka iväg någonstans och äta lunch...
Kanske skulle fira mitt MVG på Wordprovet med någon god lunch :-)



Är inte klar med mina julklappsinköp, det får väl bli som vanligt, jag och Mattias brukar åka till stan någon kväll och fixa det.. på torsdag kanske, då är det öppet till 21 (?)
Jag har iallafall ett hum om vad jag ska köpa till dem som är kvar så det borde inte bli så svårt...

Maten tänkte vi handla i morgon förmiddag. Jag har gjort en lista på hur vi delar upp det i år.. jag tänker inte stå med 15 kg mat att behöva slänga på juldagen.. vi äter ju inte upp det.. Jag har skrivit vad vi köper och fixar, vad mina systrar och mamma ska ta med, och är det något mer de saknar får de ta med det! Fiffigt va? ;-)












Inga kommentarer: