måndag 21 maj 2012

Så dålig...

Oj vad dålig jag är på att blogga.. men, det bara blir så ibland.. har inget speciellt att skriva om = inga läsare = inga kommentarer = inte roligt att skriva... Ond cirkel och i-landsproblem! :)
Iallafall, ÄNTLIGEN har det kommit lite sol och värme!!!
Fått hem ett lass med sommarkläder till barnen jag beställt från H&M, köpte lite till när jag var i stan i fredags och igår fick Noelle nya sandaler.. och vips, så kan allt användas :-) Fick lite kläder själv också igår, och vips, så fick jag trycka ner mig i ett par 3/4-byxor från H&M.. och kan knappt andas... haha...

1 kommentar:

Unknown sa...

Känner verkligen igen det där med att blogga, men tröttnar när man inte får respons, så tar åt mig av kritiken, då jag ju faktiskt följer din blogg, och skriver ett inlägg ;-)