söndag 27 maj 2012

Underbart!



Vilken underbar helg vi har haft!! KANONVÄDER och bara allmänt gött! Jag har fått sol, shopping, jogging, lek med goa ungar, god mat, glass och godis... Man kan inte önska så mycket mer va?! Occh det bästa av allt; jag och barnen stannar till i morgon!!! =)
Lördagsmiddag


Först cola till maten (ja, jag är inte vuxen än....) sedan en Breezer, det var många år sedan!!!


Mango var god!


... efter allt det goda fick jag springa några kilometer i värmen idag, men det gick bra även om målet inte ens är nära...

Och så vann vi ju ESC också. Första gången sedan Charlotte Perrelli (Nilsson) 1999!!
Grymt uppträdande av Loreen, jag ryser varje gång jag ser det. Och hade vi inte hunnit tröttna på låten innan så är det ingen idé att göra det nu heller för nu kommer den väl om möjligt spelas ännu oftare?!? :-)
Skickat från iPhone

Inga kommentarer: