söndag 22 april 2012

Phu

... då var helgen slut! Det har gått bra på praktiken även om det var ett långt pass på 13 timmar igår. Idag har jag lite ont i hälarna bara.. mina gamla Ecco-tofflor kan jag fortfarande lita på! Så de har varit värda varenda krona om man säger så :)
Vid 14-15-tiden igår var jag så trött så jag tänkte att jag aldrig skulle klara av det, men det gick över... Hade ju sovit så dåligt natten mellan fre-lö också!
Tröttheten kom tillbaka idag efter lunch, men jag slutade ju vid 14 så jag härdade ut :)
Åkte sedan till Knalleland med syster och handlade lite.. strumpor till mig och lite kläder till barnen. Sedan till Maxi. Kom hem till en nystädad lägenhet :)  Nyss var jag och hämtade tårtan och nu har jag slagit in presenter till Noelle som fyller 5 i morgon! Får se om jag hinner med att lägga in bilder i morgon. Nu; soffläge!

Inga kommentarer: