tisdag 10 april 2012

Schema

Har ringt efter schema idag, för praktiken som börjar nästa vecka. Kan tycka att det är lite för sent att få schema så sent, jag har liksom andra saker planerade, men så är det, och så var det sist vi hade praktik också... Men efter lite byten och ändringar hoppas jag att jag ska få det att funka. Blev 6 kvällar på 4 veckor varav en fredag och en lördag. En helg och lördagspasset är saftigt, 6.45-20!! Kompenseras med 6.45-14 på söndagen om man nu ska se det positivt :)
Jag ska vara på en demensavdelning på Sörmarksgatan, ska bli spännande!
Förkylningen är kvar, stundtals känns det bättre, och jag vaknade i natt och kunde andas genom näsan! Lycka! Så jag får väl hoppas att det går åt rätt håll.. För i morgon ska jag till skolan. Vi ska ha föreläsning om Vård i livets slut/palliativ vård/ efter döden... och Jan-Erik från Lenbergs kommer, han hade ju pappas begravning och även Johannas (Mattias kusin) så det vill jag inte missa. Får väl snörvla lite då... Får se hur det är med William, han är ju ganska som vanligt trots snor och hosta... Han har varit hemma med mig idag iallafall.
Pannkakor är beställt av barnen här idag och det kan jag ju inte motstå... Dags att sätta igång!

Inga kommentarer: