måndag 17 augusti 2009

♥ William 2 månader ♥

Idag var det mammafika på schemat :) Alltid skoj att träffas och prata lite...
Efter det åkte jag till ICA Maxi, blev en ny kaffebryggare, har funderat på det länge länge... Den vi hade var ganska sunkig och gammal, och så har jag velat ha en med termoskanna så man slipper hälla ut så mycket kaffe jämt... Hoppas denna är bra!
(bild från netonnet.se)
Och när jag kom hem, så hade jag fått en paketavi att jag har ett "brev som är för stort för att delas ut" på... ICA MAXI, så nu blir jag ju så nyfiken och måste åka tillbaks! Hoppas att det kan vara mitt halsband!!

Mina två godingar!!! ♥

I helgen var vi i Varberg, sista helgen för oss denna säsongen. Var inne i stan i lördags, var ju bara tvungen att gå in på Komin eftersom jag hört att det skulle komma nyheter från Villervalla, men det var inget att ha, de hade bara fått in jeans- kjolar, overaller och jackor samt strumpor och strumpbyxor. Men det kommer väl in mera.. om inte annat så finns ju internetshoppen ;)

Idag blir William 2 månader, sjukt vad fort tiden går!!! Onsdagen den 17 juni.. det var dagen då han kom till världen..

1 kommentar:

Anonym sa...

ja dom växer nåt helt vansinnigt! tristan e snart 4 månader. hua! det går sååå fort. nästa vecka kan jag gå på babycafé, då e elliot i skolan igen :)