söndag 23 augusti 2009

Lördag + Söndag

Jaha.. så var helgen över. Men den har varit mycket trevlig! Mattias har iofs jobbat hela dagarna både igår och idag, men igår var jag i stan och idag i Knalleland. Blev lite shopping :)
En klänning på Esprit, skor från Skopilen (hade ju mitt förbaskade tillgodokvitto där ända sen i mars då jag lämnade tillbaka Björn Borg-skorna som skavde så över lilltån... och sen dess har jag inte hittat något att köpa.. men igår blev det svarta pumps.. heter det fortfarande pumps?? Det hade ju min mamma när jag var liten... hahaha) Och så köpte jag en bröstpump på Barnvagnscentralen, mycket bra köp!! Och idag blev det en "skinn"jacka och en ny sjal till... och lite kläder till William... men nu så är skattepengarna slut också ;)
Bilder från gårdagens trevliga middag hos Mari och Mathias:
Mattias, Jocke och Mari.

Inte bästa bilden... Grabbarna. Mathias, Mattias och Jocke.

Fina tjejer. Mari, Martina och bebisen i magen :)


Bus och mys i soffan när Noelle kommit hem från Varberg idag!





Inga kommentarer: