torsdag 13 augusti 2009

BVC idag.

Hej hej
Var ett par dagar sedan jag skrev. Skulle skriva igår men då gick det inte att ladda upp bilder så då struntade jag i allt ;)
Idag var vi på 2-mån läkarkontroll på BVC. Han fick mycket väl godkänt-stämpel i rumpan! Hihi. Han väger nu 6075 g och mäter 60 cm!
Var en sväng i Knalleland idag, hade sett en sååå snygg Bondelid-klänning på MQ, jag hade faktiskt tänkt köpa den, men så provade jag den idag o så satt den inte riktigt bra.. tråkigt, men jag "sparade" 800:- då iaf ;) Vill hitta ngt annat fint, kanske att ha på dopet, men det är ju 2 månade kvar så jag hinner nog hitta något..


Bilder
Första besöket på babycafé/Öppnis i tisdags. William, Ester, Liam och Saga med sin enorma kalufs ;)
Mammafika hemma hos oss...

Syskonkärlek ;)


William och Elias.


2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Fina bilder!!! Hihi W ser lite rädd/förvånad ut när han tittar på Elias ;)

Angelica sa...

Väger han redan över 6kg? Jag tycker Bobbo är stor som förra veckan vägde 5070. =)