tisdag 18 augusti 2009

Efterkontroll, shopping och Boxer...

Börjar med en bild på gårdagens köp; en CULT värmeljus"platta" som jag velat ha himla länge, så igår tog jag tag i saken.. blev en vit, just nu med lila manchetter som passar i vardagsrummet.. man kan ju byta hur man vill.. kanske röda med tomtar till jul och ha den i köket... ;)
Så idag var det då dags för efterkontrollen hos barnmorskan, jag blev godkänd. Hahaha.
Tycker faktiskt att det är roligt att gå dit, gillar min barnmorska Mia så mycket, hon är så himla go. Alltid kul att prata lite och så... Gav henne faktiskt en blomma, för nu kommer jag ju inte dit mer.. inte på länge iaf... Och ett egentillverkat kort :


... hon blev så glad så! =)

När jag ändå var i stan så passade lite shopping bra.. nya byxor och en skjorta till mig, sockar till William (han har ju bara typ tre par)
Och en fika på Espresso House med Frida!

Sen när Mattias hämtat Noelle på dagis åkte vi och köpte en ny Boxer.. våran hade gått sönder, så vi förlängde abonnemanget och la till Canal+... vad vi nu ska med det till, haha... Jaja, blir säkert bra...



Dags att dra fram dammsugaren då kanske... blää...




2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Vad fint kort du gjort!!!! En sån värmeljus platta har jag med ;) har dock aldrig bytt ut plattorna, kanske ska göra det hehe!

Sandra ♥ sa...

Fiina Cult! :) Älskar cult, jag byter alltid ut plattorna mot röda tomtar vid jul :)