tisdag 4 augusti 2009

Prat prat =)

Noelle är så härlig .. visst, hon pratar HELA tiden och är aldrig tyst ;)
Men nu när vi satt vid matbordet och åt mellanmål så frågade jag henne lite saker...
Jag: Vad heter du?
Hon: Noelle
Jag: Hur gammal är du?
Hon: Tå (två)
Jag: Har du någon lillebror?
Hon: Ja
Jag: Vad heter han?
Hon: William
Jag: Hur gammal är han då?
Hon: (funderar lite...) och svarar: LITEN!
Hahaha =) Gissar att man kommer få många härliga skratt framöver, och jag får inte glömma att skriva upp allt roligt hon säger! Man glömmer för fort tyvärr...
Ska snart ha lite kalas här.. bara för familjerna eftersom jag inte hade något när jag fyllde år för en månad sen, mamma var i Thailand då så vi sköt upp det lite... (Fast snälla lillasyster kom upp med en tårta och en present, tack!!)
Ska byta kläder på barnen nu.. tänkte mig att Noelle skulle ha den vita Villervalla-klänningen med stjärnor i svart, rött o grått och svarta tights, så får William ha sin body med likadant tryck.


1 kommentar:

Orsi sa...

Tjenixen!!!
Jadu, många härliga kommenterar lär det bli från henne!!!Å njuta samt vika dig av skratt kommer du oxå att göra!!!!