onsdag 2 juni 2010

3

3 gånger har jag fått väcka William idag =(
Han somnade på väg hem från dagislämning. Ut ur bilen. Vaknade. Somnade igen efter lite käk.
Fick tid på BVC för hans ögon. Fick väcka honom. In i bilen igen och till stan. Väl klara skulle vi lämna mobilladdaren till pappa på jobbet. Sen till Apoteket, då hade han somnat igen. Väcka. NU ligger han i sin säng och sover gott och det får han fortsätta med i minst en timme till innan hämtning på dagis. Vi skulle till Annelundsparken idag med men jag tror vi måste hoppa över det eftersom vi har flängt runt på f.m så och William är ganska slö av hostan o allt han får dras med hela tiden. Min stackars pojk :( Vi kör på en mysig eftermiddagsfika hemma istället. Eller, jag fikar ju inte med sötsaker, men en skiva knäckebröd eller smörgås funkar!
Söta William undersöker sina "känna-böcker" och gosar med dem :)


Joggingen går ju bra :) Jag har varit ute 5 ggr på 10 dagar och jag orkar en liten bit längre för varje gång. Det är ju inga extrema rundor, vi snackar att jag har klarat av 3-3½ km. Men det känns ju bra för mig, jag har inte joggat frivilligt sen.. ja, när var det jag o Nettan gick ut o sprang.. i högstadiet.. 1995??
Igår stannade jag inte en enda gång. *stolt* haha.
Ni som vet vilken "mördarstigen" är.. Från Gånghestervägen under järnvägen och upp till Hedvigsborg, den är brant.. i did it! ;)

Inga kommentarer: