tisdag 15 juni 2010

Helgen.

Tiden går fort och jag hinner inte alls uppdatera här...
I helgen var vi i ett stormigt Varberg. Det regnade torsdag, fredag och lördag... men det var skönt att komma hemifrån lite iallafall!
Det går att cykla i alla väder! Noelle i nya regnkläder, med prislappen kvar om ni undrar ;)

Klätterapan har klättrat upp på bordet i farmors husvagn...

Cyklar!!!


Utmattade påväg hem...
Idag har jag tränat body combat med grannen, jättekul men ack vad svårt att hänga med.. jag gör mitt bästa ;)
Hoppas på minst två joggingrundor i veckan med, blev ju lite dåligt med det i Varberg eftersom det blåste så förbaskat.. men en kort runda hann jag med på söndagsmorgonen iaf!!
:)

Jag behöver nya byxor! Jag har ju inga byxor?!? Går alltid i tights o kjol/tunika eller så har jag mysbyxor när jag e hemma... Eller gamla jeans från 1800-frost...
Nu till sommaren funderar jag på några slags 3/4-jeans.. passar ju till det mesta... och sen vill jag ha baggyjeans... goa linnebyxor... massor!! Och ett nytt matsalsbord... hmm. ;)
Nu är det snart natti, har bara varit inne 5 vändor hos William... 6 vändor... han är ledsen o vill inte sova.. suck.



Inga kommentarer: