tisdag 29 juni 2010

Jodå, jag lever...

... men jag är jäkligt förkyld! Och så har det varit så mycket annat.. flytten, och bilen.. bilen lagas inte utan vi måste skaffa en ny.. och det är lättare sagt än gjort. Det blir en likadan, vi har ju vant oss vid det stora utrymmet. Men man har ju vissa krav... Hoppas vi har en bil nästa vecka iaf!
Flytten går av stapeln förhoppningsvis till helgen, men vi bör ju få nyckeln på torsdag och då kan vi börja köra lite lådor... blir ett par stycken, uppe i 24 st nu och det blir tio till.. minst.
Har inte ens hunnit tänka att jag faktiskt fyller år på lördag. Hinner inte fira ändå känns det som.
Ni som följt bloggen och varit besvikna på att jag inte uppdaterat på länge, ni får lite bilder här då ;)
Flyttpackning var det ja :)

Apelviken.

Somrig kille.


Midsommarfirande i Apelviken.



Midsommarfirande på Paletten.





2 kommentarer:

Anonym sa...

behöver du en paus så kan jag koka kaffe å baka kaka ;) det e en hobby jag har ;) kram!

Anonym sa...

Hej vad kul att du bloggar igen. Tittar in här varje dag tycker du har en mysig och rolig blogg. Trevlig sommar . M