tisdag 10 augusti 2010

Första dagen.

Första dagen på Paletten idag för William. (Och första dagen efter semesteruppehållet för Noelle) Båda gick in och ville leka direkt så det kändes kanon.
Noelle fick stanna sina timmar så vi hämtar henne kl 14. Williams timme gick jättebra, jag var inte med honom speciellt mycket.. Han ville inte gå hem heller ;)
Hoppas det går lika bra när det är dags att lämna honom ensam en liten stund, kanske mot slutet av veckan, eller nästa vecka.
Jag börjar jobba på måndag, det känns okej än så länge.. ska faktiskt bli skönt att få lite rutiner igen (försöka få...)
Jag är den typen av människa som tycker att ett års mammaledighet räcker. (Plus två månader havandeskapspenning som jag haft i båda fallen.) Och nu är jag ju inne på månad 14 hemma med William.. totalt 16 månader "hemma".. nu ska här jobbas! ;) Var hemma till Noelle var 13 mån, sen jobbade jag bara några veckor innan jag hade semester iofs..
Nu ska jag greja lite medan William sover...
Skulle lagt in några bilder, men det tar vi nästa gång. Tjing!

1 kommentar:

Anna sa...

Håller me dig.. Tycker oxå ett år räcker =)