lördag 14 augusti 2010

Shopping och annat.

I helgen är vi själva, jag och William. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det verkar ju bli en fin dag och halva Borås är väl i djurparken skulle jag tro... Vi gick upp vid 8 och jag bakade scones, till frukost! Haha, gott var det iaf! William gillade dom med. Igår blev fredagsmyset utbytt mot en "olja-in-nya-bordet-kväll" Haha, vi har ju haft matsalsbordet sen innan semestern men inte använt det för att vi inte oljat in det.. så vid 21.30 igår tyckte jag att det var dags =) Blir nog fint när man får lite pynt på bordet med :)

Noelle i SJAL! Haha, hon valde den själv när vi var på KappAhl... snart blir vi lika hon o jag, snart kommer hösten (eller har den redan kommit?) och då är det sjal som gäller...


William helt inne i tv:n...


... och ARG för att han inte kommer upp på bänken, men han är cool i sin syrras solglasögon??!



Lite shopping från igår.. Tunika, tightsx2, lång tröja, byxor, mysbyxor, pyjamas m.m
Inget speciellt alls.. Både H&M postorder, Lindex och Kappahl.. lite kläder behövs alltid inför dagisstart!



William fick med, men jag tycker inte att det finns så mycket snyggt till killar, VÄX UNGE! Från storlek 86 är det ju liiite roligare kläder iallafall... Han fick även lite tröjor, Bamse-body, pyjamas o.s.v...







Inga kommentarer: