söndag 29 augusti 2010

Helgen...

... börjar lida mot sitt slut. Det blev en kort helg för mig eftersom jag jobbade till kl 24 i fredags kväll. Upp och hoppa vid halv 8 på lördag morgon... snabbt till Knalleland när dom öppnade för att hitta en klänning till mig, skulle ju på bröllop igår.
Jag tog med mig Noelle, så bytte vi overallen till en storlek 100 efter att ha provat den i butiken, den blir nog bättre!!
Köpte även ett par örhängen från Glitter, silver med en glittrande sten, 60 kr. Väl hemma o skulle ta ur dem ur påsen var de TRASIGA!!! Att jag aldrig lär mig att man inte ska köpa skit...
Tillbaka till Knalle och köpte ett par riktiga från Albrekts Guld och lämna tillbaka skräpet på Glitter. Sen hem igen, då hade jag en timma på mig att äta, duscha, o göra mig iordning! Såklart fixade jag det! =)
Mycket trevligt bröllop, (i presentationen av gästerna kallades jag "Bloggande Hedvigsborgstjej...... ") men shit vad trött jag var hela tiden. Det känns att man inte får sova! William är ju aningen krånglig och vaknar fortfarande mycket på nätterna... OCH tidigt på morgonen. Idag var det uppstigning 06.40...

Idag ska vi hitta på något, men vi vet inte vad.. tänkte djurparken eftersom det var sol när vi åt frukost, men nu ser det lite mörkare ut igen...

I e.m/kväll blir det lite städ och förberedelse för en ny vecka, och sängen tidigt då jag ska upp kl 5 i morgon! Wiiiho!

Inga kommentarer: