tisdag 29 september 2009

Babymassagegruppen =)

Idag var sista gången på babymassagen. Så jag tänkte att vi tar en gruppbild då ;)
Jenny & Alva, Malin & August, Ellinor & Fred, Sandra & Saga, Sarah & Liam, jag & William samt Lisbeth & Noel. 3 st mammor med barn saknades idag av olika anledningar.
Noelle fick vara hemma från dagis idag eftersom hon hade 38,5 i feber igår. Idag är hon lite snorig och bara 37,7.. vi får avvakta och se, vi är ju lediga på onsdagar från dagis så då kan vi se vad som händer nu... Mormor var med henne idag när jag och William var iväg. Mormors syster var här med (min moster alltså) och Noelle hade jätteroligt med dessa två tanter ;)
Kanske ska iväg och klippa mig och färga håret sen, beror på om jag får barnvakt för Mattias skulle jobba lite längre idag...
Nu ska jag vila, eller, ligga på soffan en stund, BÅDA barnen sover!!!
Byebye

Inga kommentarer: