tisdag 22 september 2009

Meandi

Var på Me&I-party hos Kicki igår. Mycket trevligt. Träffade massa "gamla tjejer från förr"
Köpte en tröja till Noelle, men den var mycket finare i färgerna i verkligheten än på bilden!
Tror att hon kommer gilla den ;)
http://www.meandi.se/sv/produkter/092118+.aspx

Idag har vi varit på Babymassage, och jag tror att William har kräkts upp hela sitt maginnehåll!! Alla handdukar jag hade med mig blev helt nerspydda.. så idag var det ingen hit... Men han var lugn och gillade massagen iaf!
Nu har han vaknat hör jag.. dags för honom att äta, sen ska jag få i mig lite lunch med innan det är dags att hämta "Noellen"!!

Byebye

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Haha jag tänkte på skorna men korven är säkert också goood :)

Martina sa...

Jättesöt tröja!! tack för igår :-)