lördag 26 september 2009

Den sovande familjen...

Nu sover hela familjen här.. bara mamman som är vaken, och slappar vid datorn. Mattias har jobbat halva natten så han sover.. och Noelle har sovit ca 2 timmar jämte pappa, hon har hållt låda sen kl 7 i morse, inte alls sådär lugn som hon brukar vara på morgonen och se på film o.s.v utan här var det high life direkt idag! Så hon tar nog igen sig lite, har varit ett par dåliga nätter nu, med somna sent, vaken på natten, tidig morgon och så... William la jag precis med, så nu är det H E L T K N Ä P P T Y S T här hemma ... Tog bilder, utan blixt för att inte riskera att väcka dom, det ser så gosigt ut...


Igår tog jag med mig barnen och åkte till Allum, Partille. Skönt att inte bara gå i Knalleland jämt ;) Ingen direkt shopping, bara sockar till Noelle, lite hårband, kuvert till dopinbjudningarna (beställde 40 kort, fick 20 kuvert *morr*) Och så åt vi lunch på Max. Kollade på kläder till barnen till dopet, men hittade inget jag ville ha.. svårt!!
Nu ska jag snart fixa lunch, får väl väcka familjen när maten är klar ;)
Trevlig helg!

Inga kommentarer: