måndag 14 september 2009

Undrar...

...om syskonvagnen snart kommer tillbaks? Har varit utan den i två veckor nu! Lämnade in den för att det lossat en sprint som gjorde så att vagnen inte gick att fälla ihop! På Barnvagnscentralen kunde dom inte fixa detta utan var tvungna att skicka vagnen till Emmaljungas fabrik. Det skulle ta många dagar, bara att frakta den fram o tillbaka sa dom.. då kan man ju undra om fabriken verkligen ligger i Småland?? Kanske ligger i Kina? ;)
Sen undrar jag om jag ska fortsätta blogga... har sällan något kul att skriva, vilket resulterar i att man knappt har några läsare?? Inga kommentarer längre, klart, när det inte skrivs något intressant, men ändå.. äsch.. jag vet inte...
Finns det någon som skulle sakna bloggen om jag la ner den? *nyfiken*
Idag har jag lämnat Noelle på dagis kl 9. Nyss badat William. Höll upp honom sådär mot axeln efteråt när jag fått på honom blöja och kläder och pratade med honom "åh visst var det skönt att bada lite..."SPLASH! kommer en stor spya ner över min axel och arm och rinner ner på golvet... Nice!
Nu tror jag att han somnat i sin säng, kan alltid hoppas. Sen ska vi gå en promenad tänkte jag, skönt väder idag så man får passa på!

12 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Nej carol, lägg inte ner din blogg! Jag är en flitig läsare! Ska bli bättre på kommentera! ;)

Sandra ♥ sa...

heeej :) klart du ska fortsätta blogga!! Gud vad dåligt med barnvagnen, man blir ju helt handikappad utan! Jag såg lilla noelle igår tror jag, på statoil macken!

Fia- Novas Mamma sa...

Jag läser din blogg :)

Linda B sa...

Jag kommenterar typ aldrig.. jag vet.. men jag läser nätan varje dag = ) Tycker du kan fortsätta skriva, nnu har jag ju full koll på vad du hittar på ; )

Marika sa...

Jag läser och jag skulle sakna den men vet precis vad du menar!!! INte många kommentarer hos mig heller, varken de som har lösenordet eller utan skriver något... Men känns det som ett tvång ska man ju inte skriva. Kram på dig

Anonym sa...

näe, fortsätt du. :) jag snokar ju varje gång du uppdaterar, fast inte alltid jag skriver nån kommentar. men ska jag blogga om mitt actionfyllda mammaliv så ska du oxå gör det! ;)

Anonym sa...

Neej INTE sluta blogg, läser din blogg nästan varje dag å tycker den är super,är dock väldigt dålig på att komentera sorry! Har själv 2 barn och tycker det är lite kul att se och läsa hur andra småbarnsföräldrar får ihop vardagen. Här är det full rulle hela tiden phu !!!

MrsTroll sa...

Haha, oj vad mkt kommentarer man får med lite hot.. Hihi..
Jag läser dagligen men skriver sällan.. :-P Bara så att du vet.. *s*

Pernilla sa...

Hej!
Äntligen funkade det och kommentera! Du måste sjävklart fortsätta skriva! Och vi måste självklart fortsätta hänga på öppnis tillsammans! Tack för en trevlig eftermiddag!
Kram

Farbror Magnus sa...

Klart du inte ska lägga ner din blogg, följer den varje dag. Då slipper jag ju ringa dig och fråga vad som har hänt varje dag ;)
Sen får man ju se lite bilder på mina små favoriter =D

Frida sa...

man saknar inte kossan förrän båset är tomt!
Fortsätt!!! Jag är oxå kass på att kommentera, men jag får tillbaka med samma mynt!

Elle sa...

Hej Carol
Lägg inte ner bloggen. Vill gärna läsa vad mina barnbarn gör.

Kram Elle