tisdag 1 september 2009

Det var ett tag sen...

...men nu är jag tillbaka. Har bara inte haft något skoj att skriva, inga bilder heller... inte orkat!
Idag har jag haft en sån där fruktansvärd dag då allt har gått emot mig och jag har varit vansinnigt trött... William har varit lugn och snäll, Noelle var varit uppe i varv och det har varit high life sen 06.40 i morse. Jag vaknade väl på fel sida antar jag, och inte sovit bra i natt.. så det blir sängen tidigt idag hoppas jag!
Var iallafall på Babycafé idag och första babymassagekursen idag. Förutom att jag var så trött och kände mig helt väck, så var det trevligt! ;) Mamma var här och hade Noelle då. Dom var på lekplatsen i flera timmar :)
Har lämnat in dubbelvagnen på Barnvagnscentralen och dom måste skicka den till fabriken, det har lossat en sprint så att den går inte att fälla ihop :( Får låna en annan vagn på torsdag och tills min vagn är klar.. så jag kan ta promenader igen...
Pappas köp såklart! Puma/BMW skor till William.

Syskonkärlek i badet ;)

Han blir större...


Häromkvällen när Noelle sov så var mamma framme med kameran... ser så gott ut att vara liten!




2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Fina bilder!!! Hehe, jo ändrat nu till 1 månad!!! Gah tiden går ju så fort, hinner inte med!

Moster Jejje sa...

söta bilder :) men va i?!? BMW skor!? blir galen, moster ska leta efter ett par volvo skor, detta går ju bara inte ;) haha