torsdag 1 juli 2010

Då var flytten igång :)

Japp, idag fick vi nycklarna till den nya lägenheten. M och hans bror började köra lite lådor... stora flyttlasset med möbler etc. går på lördag!
Guud vad rörigt det är, men, det funkar rätt bra ändå faktiskt! Nästa gång jag flyttar bör det bli till hus där jag stannar i mååånga år hoppas jag :)
Har fått en ny telefon idag med, fick M:s som ingick i hans tecknande av abonnemang :) En Nokia som jag inte alls förstår mig på, men det ger sig nog. Jag kan sms:a, ringa och svara än så länge och det är ju huvudsaken :)

Lille Willis slog i sin näsa idag, stackarn, han vurpade när han skulle ställa sig mot stenmuren här ute och skrapade i näsan.. usch vad mesig o rädd jag blir när det kommer blod :(

Nä, det blir sängen tidigt idag känner jag. I morgon ska Noelle och jag vara i nya lägenheten och plocka upp saker. Roligt. William ska få vara med farmor. Han måste övas på att vara borta, han liksom vänder sig om och letar efter mig hela tiden när jag inte är med...

2 kommentarer:

Farbror Magnus sa...

Saknar redan mina små favoriter =)

Linda sa...

hej! Va kul med flytt!! ser fram emot att komma och bjuda in mig på kaffe = )
grattis i förskott!!
kram kram