torsdag 29 juli 2010

Min lilla tjej...

Min Noelle har äntligen börjat vilja ha tofsar, hårband och hårspänne... här har hon ett som håller upp luggen... hon ser genast mycket mindre ut, som 2 år ungefär ;)
Så de senaste dagarna har jag handlat massor med olika tofsar, hårspännen, med Hello Kitty och jordgubbar och diverse annat på :)

Igår e.m åkte hon och jag till Ullared igen.. en snabbis bara, gick typ rakt förbi allt vad schampo, kläder och leksaker hette.. men tre timmar sprang iväg ganska fort ändå. Köpte en berlock till mitt Pandoraarmband i smyckesaffären. Hela 40 kr billigare än Idéguld :)
Igår på f.m var vi inne i stan, shoppade lite då med.. en "jeans"tunika till Noelle och en nästan likadan till mig :) och lite Villervalla...

Idag ska mamman få helkroppsmassage på Kurorten .. ska bli spännande.
Och i morgon hoppas jag på sovmorgon, idag fick Noelle och pappan sova till 9, jag gick upp med William strax efter 7 och tog först en långpromenad med hunden och sedan köpte vi frallor i affären, gick hem och åt frukost själva och lekte en stund innan de andra behagade vakna!

Tjing!

Inga kommentarer: