tisdag 13 juli 2010

Kaos.

.. blev det nästan idag.. Vi hade så tråkigt hemma så jag drog med kidsen till Knalleland.
Handlade på KappAhl o gick vidare till Lindex, MQ, komma hem, Gina Tricot.. sen blev Noelle jättegnällig och tjatade om att åka hem.. så vi packade in oss i bilen. Ungefär vid Knallelandsrondellen kom jag på att vi skulle ringa till M och se om vi kunde hämta datorn på hans jobb. Men, jag hittade inte telefonen... fick lite lätt panik o stannade bilen på en parkering och rotade i väska, påsar, vagn.. Ingenstans... "Jag måste ha glömt den på kappahl, det var ju enda stället då jag hade den framme, för att jag hade en sms-rabatt..."
Tillbaka dit och barnen var ju trötta så dom fick stanna i bilen... frågade i kassan och hon skickade upp en annan för att kolla... och hon hade den! Tack gode gud!!! 2 veckor gammal telefon höll på att försvinna för att jag är stressad o virrig.. Noelle sprang till hissen o ville trycka på knappar... ja, hela situationen var lite stressande... men nu hade jag tur!
Nu; lite blandade bilder.
William skötte sig utmärkt när vi var och åt på Köket i lördags kväll!

"Jag flyter!!! Jag flyter mamma!!!

3 söta ungar i köket!
William, Alfred & Noelle.
Hjälper mamma hänga tvätt. Gullunge!



William har kul i poolen i trädgården!





Inga kommentarer: