söndag 4 juli 2010

Tråkigt!

... Var uppe i gamla lägenheten innan och hämtade lite taklampor.. vi har ju kvar den till 1/8 så vi behöver inte direkt stressa med städ och så, känns ganska skönt men det har ju kostat också...
Har intetömt varken förråd eller garage... än.
Började smått med att städa när jag var där, gjorde rent kyl & frys samt ugnsgaller... FY F*N vad slitigt och tråååkigt! Någon frivillig som vill hjälpa mig? 1000 kronor??
Nu har jag iaf gottat ner mig i soffan och känner mig som hemma. Många lådor är uppackade och vi börjar komma i ordning. Det var dock ingen rolig överraskning igår att hitta en till låda det stod "Carol kläder" på... när jag precis hade gjort ordning min lilla garderob, och stört mig på att det var ont om plats.. så kom det en låda till... suck. Kanske ska sno lite plats i Noelles garderob sen... hon har lika många i sitt rum som jag och M har i vårt, men vi ska ju dela på dem.

Vill ju byta ut allt, köksbord, soffbord och tv-möbel, men vi får ta det lite i taget... sängen ska bli vit, när de som ska göra det kommer tillbaka efter semester. Matsalsbord ska köpas. Tvättmaskin vore bra att ha. Och så ska det köpas en annan bil... hmm, ja..
Godnatt! ;)

Inga kommentarer: