söndag 11 juli 2010

Färdig!!

NU är lägenheten flyttstädad. Av enbart mig. Jag har lagt ner... *räknar* ca 12 timmar, uppdelat på tre omgångar, igår f.m, idag f.m och e.m ... Men nu ska det väl vara klart! Skönt att ha det gjort innan vi åker till Varberg på semester, tänkte vara där 1½-2 veckor nu. Vi åker på torsdag efter Williams 1-årskontroll på BVC. Som för övrigt är en månad sen eftersom jag lyckades glömma den inbokade tiden för den kontrollen den 10 juni.

Joggingskorna har tagit plats i nån flyttlåda... det har inte blivit något med det på ett tag nu.. jobbigt.. Har dessutom slarvat och fikat och druckit lite cider och så men jag har inte ätit godis iallafall.. och vikten är densamma, så då har jag ju inte gått upp det jag lyckades gå ner... Joggingskorna får följa med till Varberg, det är väl en bra början ;)
Eller så köper jag nya där nere, det behövs...

Nu blir det lite kvällsmat här. Bye!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Hej.
Skönt att det är färdigt va? Eller iaf så gott som. Bara det nya kvar att fixa. Det kan ju ta tid. =)

Jobbar torsdag, fredag & lördag denna vecka. Hel dagar.
Jag kör ju igång nu när alla drar på semester. hihi

Hoppas ni får skönt i Varberg. Kanske ses vi innan ni åker då.

Mor-Mia sa...

Vilken mysig blogg du har!
När jag ändå kikar förbi vill jag passa på att tipsa om min pågående utlottning där man kan vinna en personlig barntavla!

Välkommen!