torsdag 22 juli 2010

Shoppingdag.

Idag var det regn när vi vaknade så vi funderade på vad vi skulle hitta på... Shoppa tänkte jag... inte lika självklart för M dock... Men jag lyckades få min vilja igenom och vi åkte till Kungsbacka och Kungsmässan. Egentligen skulle vi till Freeport, jag har aldrig varit där, men så följde Madde (grannen) med och tipsade om Kungsmässan.. där har jag heller aldrig varit men det var ju jättebra! Knalleland kan slänga sig i väggen :p
Timmarna gick fort, vi åt lunch och åkte hemåt vid fyratiden. (Hemåt är för tillfället Varberg alltså)
Noelle matar lillebror med kvällsmacka.

Himla snygg (nono) mamma och en något hungrig son...

Madde och Willis.


På shoppingtur med Madde.



Bamsebody till William, 2 toppar och kjol från Zara till Noelle, t-shirt POP-rea till William, linne och mysbyxor (också POP-rea) till Noelle.
Köpte en tunika till mig, ett nytt mobilfodral och 2 nagellack...
Så, jo, det blev lite kompensation för häromdagen då jag skulle shoppa i Varberg och kom hem tomhänt ;)





Inga kommentarer: