onsdag 7 juli 2010

Kalasat!

Idag hade jag lite kalas för familjerna. Fyllde år i lördags, mitt i flytten. Sen är det ju så med att fylla år på semestern, att det inte är så många hemma. Fick finfina blommor, plånbok och tröja från Esprit, pengar samt ett PANDORA-armband, så nu ska även jag börja samla på berlocker.. det blir kul =) TACK alla!
Jag hade gjort en egen tårta, jordgubbstårta med vaniljvisp och ytterst lite grädde, tycker inte om gräddtårtor... Denna blev god iaf! Har syndat ganska mycket det senaste, inte joggat sen midsommarafton och fikat några ggr. Så nu har jag väl gått upp de stackars kilona jag gick ner innan... "ta nya tag till hösten. Njut av semestern/sista månaden som mammaledig..."
HUR lätt blir det att ta nya tag efter semestern med att först arbeta heltid (även kvällar och helger) i en butik med massa godis och skräpmat och sen ta hand om barnen och försöka träna? Jodå jag ska ge mig f*n på att det ska gå! Jag har klarat mig undan godiset och maten på jobbet förut, man tröttnar rätt fort på korv med bröd och lösgodis :p
Nu kommer blandade bilder och sen blir det lite tv innan sängen! Hej hej!

Fågelmatning i Ramnaparken, i måndags.

Ja.. bilden talar för sig själv... han gillar att bada ;)

Ska visst till besiktningen med en bil jag inte har kvar.. den blev ju skrot såg ni kanske för ett tag sen......


Noelle gillar att gå ut på balkongen, helst i pappas tofflor :)




Den här killen kan gapa!!!



Går runt med sin mysfilt över axlarna. Sött!






1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Roliga bilder =)
Tycker du inte om gräddtårta? Hihi, I Löööööv it!
Lgh ser supernice ut, får komma o kika nåndag!! Vi är hemma nu så vi kan närsom!