onsdag 1 september 2010

Dålig...

... på att uppdatera här. Dels för att jag inte hinner, dels för att datorn är ganska seg så det lockar inte att sitta här i flera timmar för att få lite bilder uppladdade.. lite överdrivet med flera timmar kanske, men det låser sig ibland o sådär.. Blä.
Idag är jag ledig, jobbade till 24 igår så barnen åkte till dagis med M strax efter 7 och jag somnade om. Ställde dock klockan på 9 så jag får undan tvättberget nån gång! 6 maskiner skulle jag tro att det blir idag. Hämtar barnen kl 12 och då har de precis ätit och William kommer vara dödstrött o somna i bilen, får åka hem o lägga honom direkt, sen tänkte jag att vi tar en promenad upp till öppnis, det är ju jättemysigt väder idag!!
Ang jobbet så slutar jag på Statoil på tisdag, för att göra en lång historia kort så har vi kommit överrens (jag, chefen och facket) om att vi ska göra såhär. Jag får månadslön några månader, så jag kan söka mig något nytt. Har redan sökt ett par stycken, får se vad som händer! Så efter 10 år slutar jag nu.. men det kommer bli bra! Hoppas jag hittar ett nytt snart, och då ska det vara ett dagtidsjobb! Eller iallafall inte så sent som till 24, det ÄR på tok för sent när man har två små barn! Wish me luck!
Lite bilder från mobilen, kamerakabeln ligger visst någon annanstans... i bilen tror jag :)

Syskon på promenad, håller handen. Haha, det ser ut som att Noelle har typ trosor utanpå tightsen, men det är ju klänningen som har hamnat lite knasigt ;)
WilliamBUS i trädgården klättrar upp på bordet!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad letar du för jobb? kan ju hålla ett öga öppet om jag hör nåt menar jag... :)