lördag 25 september 2010

Ger upp!

Försökte lägga in två bilder.. förgäves.. tog så lång tid så efter ca 6 min gav jag upp. Har ju redan utnyttjat det jag betalar för på mitt mobila bredband så allt går vansinnigt långsamt nu. Kanske dags att uppgradera??

Idag ska det städas och senare lagas mat... Ikväll kommer Martina med familj på besök. Ska bli trevligt. Fullt hus med 4 busungar. Igår körde vi en lightversion då våra gamla grannar var på besök med sin son, 1 år. Vi åt pizza och lekte för fulla muggar ;)
Nyinköpta lampan är på plats ovanför matsalsbordet, blev riktigt bra, men som sagt, bild får ni inte, eftersom det är så segt!

Igår var vi en sväng på höstmarknaden, jag och barnen. William sov mest, han var jättetrött eftersom han hade varit vaken mycket natten mellan to-fre!
Tycker dock att marknaden blir mindre och mindre med åren, kanske för att jag väldigt sällan besöker den.. inget att ha direkt... sockar, t-shirtar, sylt, korv, godis och indiankläder ;)
Köpte några små såna där grejer till barnens "foppa"tofflor.. låg tusentals i en låda och Noelle hittade Bamse direkt, såklart att William skulle ha Bamse på sina!! Noelle valde två andra, en Kitty och en liten svamp. Jag köpte mig leggings och tunika på Gina. Så besökte vi den nya inredningsbutiken Village. Myckt fint. Köpte lite smått & gott.

I morgon ska jag jobba kl 15-22. Skönt med lite extratimmar när jag annars bara "går hemma"
(söker jobb givetvis, allt av intresse söker jag, och kastar ut intresseanmälningar här o var.. så alla vet att jag är tillgänglig!! Vill ha ett jobb! Gärna dagtid faktiskt, om jag får välja...)

Nu ska jag leka lite =) Kram!

Inga kommentarer: