onsdag 8 september 2010

Jahopp...

Då var det slut. 10 år på Statoil. Och inte ett hejdå fick man. Suck. Jag hade kanske inte väntat mig en diamant eller så, men NÅGOT???
Eller bara ett hejdå? Nädå, här gick vi hem precis som vilken dag som helst! *Blä*
Några har undrat varför jag slutar.. och nej, jag har inget nytt på G, inte än.. men det här ska bli början på något nytt tänkte jag.
Jag fick välja. Men jag ville inte nöja mig med 43% blandade tider alternativt 80% på bara kvällar och helger, så då valde jag att bli uppsagd med 4 månaders uppsägningstid och lön. Men kom överrens om att sluta denna veckan. Så, allt har gått rätt till pappersmässigt, även om jag tycker att 'vissa' beter sig som skithögar!! Ja, min blogg och mina ord!!
Så, är det någon som har ett jobb över? Kundtjänst eller något... vi får se vad som händer. Mitt mål är ju att jag får ett nytt jobb senast januari 2011! Jag vill ju jobba, inte gå hemma och drälla.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad tråkigt att komma tillbaka till jobbet och att det inte funkar :-(
Och vad är det för jobb som inte tackar för dina 10 år?

Hoppas att allt löser sig och du hittar ett nytt bättre jobb!

Kram

Anonym sa...

vad skönt att du fick gå om det är så dom ska hålla på. vanligt hyfs ska man inte vänta sig av folk nu för tiden.

har kompisar som jobbar i kundtjänst på bla transcom om du vill att jag ska kolla åt dig. :) lisa sitter på ellos tror jag bestämt. min syster kan nog ha en kontakt eller två om du är intresserad :)

kram!

Sandra ♥ sa...

Fan vad dåligt!! Dom kunde gott ha gjort NÅNTING liksom. Lycka till i jobbsökandet iaf!! =)

Linda (B) ; ) sa...

Fy. Jag hoppas du snart hittar något att göra. Vill gärna träffas snart. Har du någon ledig em/kväll i veckan får du gä rna komma ut = )
Kram