tisdag 21 september 2010

Säger emot mig själv...

... japp, jag som INTE skulle köpa en märkesoverall till det minsta barnet för att det kändes så onödigt! Men nu gjorde vi det ändå! Jag resonerar såhär;
1) Att jag hade tänkt köpa en gekås-overall till honom, MEN då måste vi åka dit, och jag kan inte lova att vi kommer göra det innan vintern, dels för att jag har börjat tycka mindre och mindre om det stället sen de bara bygger ut och bygger ut, jag tycker det är FÖR stort, f*n, snart får man ju övernatta där och gå i två dagar och .. NEJ!!!
2) En FIX-overall på Lindex kostar 699:- (200 kr billigare än denna) och KappAhl har nog inte billigare, H&M hade inte fått in en enda än...
3) Jag TROR att sportaffärernas märken verkligen håller måttet, och när jag dessutom såg att den Noelle fick blev bäst i test så kändes det glasklart. Och...
4) Pappan i familjen tyckte att vi skulle köpa denna!! :)

Svårt att fånga på bild bara ;)
Vart tog William vägen??


Hoppas det räcker med storlek 80 bara!! 90 kändes tokstort och Noelle fick ju 100 på sin så det borde vara logiskt med 80 till William??


1 kommentar:

Sandra sa...

Kloookt beslut! Helt klart snyggaste overallen! Dessutom kan man få igen en stor del av summan om du säljer den på tradera!

Siri kommer precis som storebror att vara klädd i Didrikson!

Hoppas allt är bra med er annars!
Kram