fredag 21 oktober 2011

Plugg plugg men snart helg!!!

Har suttit hemma idag med tre grejer. Först min kulturredovisning som jag ska göra på måndag. Sen lite på grupparbetet kring arbetsmiljö, men det stannar vid lagarna, jag hajjar liksom inte! Tur att man inte pluggar till jurist...

Och sedan ett individuellt arbete i arbetsmiljö. Same shit, lagarna får jag inte in naturligt i texten.. Men, jag har lite tid nästa vecka också.

I morgon vill jag till IKEA. M ska såga träd hos mamma, hon ville inte åka till IKEA, kanske nån annan? Eller så kanske William kan stanna hos mamma så åker jag och Noelle... Värmeljussäsongen är ju äntligen här så förrådet behöver fyllas på!! Och lite ramar till barnens nya dagisfoton.. En badrumspall till så barnen inte behöver slå ihjäl varandra för att de bråkar om vem som ska borsta tänderna först, kanske ett nytt duschdraperi... Ja, man behöver inte vara i behov av möbler för att göra ett besök i den blågula affären...

Inga kommentarer: