onsdag 26 oktober 2011

Senaste tiden

Har väl inte hänt så mycket. I söndags var jag på fotboll, Elfsborg slog Trelleborg med 3-0 och det var sista matchen i allsvenskan det här året (eller hur man nu säger)
Går inte så ofta på fotboll men det är kul ibland.. kollar på Elfsborgs matcher när dom visas på rätt Canal+ som vi kan se... Tack Malin att jag fick följa med!





Före matchen var jag och åt lunch på Viskan med massa tjejer. Kul att träffa alla igen, och Karin har ju bott i USA i 2 år så det var ju extra kul att hon kom med!

Egentid behövde jag, var borta hela söndagseftermiddagen!

Och idag blir det en kvällsfika, på Viskan igen, med andra kompisar jag inte träffat på länge.. Är väl inte så mycket för att ta en fika på stan här och där på kvällarna.. men det är väldigt trevligt att träffa vännerna!

På fredag ska vi ha "After school" och käka på Brasseriet med klassen, och på lördag åker jag och M och ska bo på hotell... Så denna veckan kan jag inte klaga på...
Fick slutbetyget VG i kursen "Vård och omsorgsarbete" och är väldigt nöjd!
T.o.m starkt VG, VG+ o.s.v... hade skrivit MVG på några uppgifter på provet.. VA? JAG? Okej. Har så dåligt själförtroende, kanske dags o rycka upp sig? :)



Inga kommentarer: