söndag 2 oktober 2011

Söndag

Oj vad dagarna går. Jag har haft praktik hela helgen, inte en ledig stund över kändes det som. Sen fredagkväll, delad tur lördag (7-12.45 och 16-21) samt 7-16 idag. Har ju inte direkt varit social på kvällarna utan velat gå o lägga mig tidigt. Igår fick jag sluta tidigare för att följa med på kalas. Mattias farbror fyllde 60.

Och så har jag blivit en WORDFEUD-nörd. Jävla skit det där. Haha. Är väl en period nu som man är helt inne i det sen tröttnar man kanske... (Alfapet på mobilen för er som inte vet)
Hinner egentligen inte sitta här nu heller, maten måste lagas... Blir tacoköttfärssås idag.. grönsaker som tillbehör till mig och makaroner till barnen. Så får jag en matlåda i morgon med. Idag köpte vi mat i restaurangen på jobbet (praktiken) ... Kycklingfilé med rosépepparsås. Lät ju gott, men förlåt.. det var inte gott.. kycklingen var helt mjuk och såsen kändes slemmig. Kändes som jag hade fått alternativet lättuggat, som för de gamla som har lite svårt att äta ;)

Inga kommentarer: