måndag 28 november 2011

Helgen

Har ju ingen aning om i vilken ordning bilderna kommer när jag lägger in dem från mobilen.. Jag har ju fortfarande inte lyckats förstå mig på iTunes. Det ser ju ut som ett musikbibliotek, typ Windows media player? Vart hittar jag mina bilder? När jag kopplar in telefonen synkroniserar den bilderna FRÅN datorn och in i telefonen, SÅ vill jag ju INTE ha det!
Jaja, iallafall, vi avslutade helgen med pizza.


Denna kallas Calzone. Vad hände liksom?


Besökte julmarknaden på Åhaga och Borås Lucia gjorde ett framträdande. Men vilken miss. Alltså de sjunger ju fantastiskt vacker men det tändes värsta strålkastarljusen rakt i deras ansikten, ja ni ser ju på bilden.. Trodde att lucia var något varmt och stämningsfullt med levande ljus o.s.v.. detta var inte alls mysigt!


RÖDA ÖGON. Men Noelle hälsade på tomten och lämnade sin önskelista.


Ehh.. lördag på Grand, jag och Hanna.


Vi firade denna snygga 29-åring som hade 30-årsfest. Röda ögon igen och suddigt, men, allt klär en skönhet!

1 kommentar:

Linda sa...

:-) inte blev det bättre under kvällen ;-) fy, värsta och BÄSTA kvällen någonsin. Tack för att du kom! Jag tycker så mycket om er!! Hoppas vi ses snart-ni får komma och hälsa på i mitt nya hem om någon vecka. Kram.