lördag 5 november 2011

Lördag!

Lördag idag och vi gör inte så mycket.

Igår la jag upp lite saker på Boråsloppisen på Facebook, kan ju se om man kan göra någon annan glad med kläder och saker som jag själv inte vill ha/behöver längre. Mest urvuxna regnkläder, fleecejackor m.m som har varit barnens. Sålde en grej igår och gick o lämnade den i morse, tre hus härifrån! Borås är ju inte så stort när man tänker efter ;)
Tog sedan med mig Noelle och pantade flaskor och burkar på ICA Maxi, åt en korv och köpte lördagsgodis, gravljus och lite annat. Nu är vi bara hemma och slappar, William sover och jag tänker minsann inte öppna mina skolböcker idag. Nej, det får bli en liten genomgång i morgon kväll, skriver prov på måndag...

William börjar bli långhårig igen. Klipptes i september... suck.
Morgonmys i soffan.



Lööördagsgodis!

***

Har ju inte lyckats få sålt min jacka än, det blev så dumt. Första var en intresserad som slutade höra av sig.. sedan fick jag bud av två st. Då den ena hoppade av så var det ju bara en kvar, men det verkar inte gå att nå henne via mail.. Ååhh... Får hoppas att hon svarar snart.

***

Åh, jag har en stor sårliknande blåsa där bedövningen sattes när jag skulle laga mitt hål i tanden... inte alls gött, men det hjälper väl med godis va? Skämt åsido.
Trevlig helg på er kära läsare ;)






1 kommentar:

Caroline sa...

Lycka till med provet!