söndag 6 november 2011

Tungt

Är ju så dum..
"Hinner inte" träna. Nej, jag hinner inte åka iväg till något gym. Men jag hinner gå ut o springa, bara att jag inte har riktiga kläder. Behöver ett underställ. Sen vill jag ju inte ge mig ut på kvällarna när M kommit hem. O eftersom jag inte tränar så tänker jag inte heller på vad jag äter. Eller, visst, jag proppar mig inte full med kolhydrater, jag äter fortfarande turkisk yoghurt till frukost och sallad till maten... Men sen är det ju hemskt gott med spaghetti till köttfärssåsen och ris till korv stroganoffen... och då äter jag det. Och har jag ändå ätit det så kan jag ta en macka till kaffet ibland... Ond cirkel.

Idag tog jag mig till Byttorpssjön och sprang 5 km. Men så tungt. Det känns ju att det inte blir tre ggr i veckan längre. . .

2 kommentarer:

Caroline sa...

Det fanns billiga craft-underställ på lager 157 förra veckan, iallafall på herravdelningen.

Sandra ♥ sa...

Försöker du fortf gå ner i vikt? Annars behöver du ju inte vara så hård med kollisarna väl.. :)