tisdag 8 november 2011

Hoppas

Ikväll ska jag åka och titta på en crosstrainer till billig peng. Hoppas att den är hyfsad, till ett lågt pris kan den ju vara väldigt gammal men bra ändå (?) Min förhoppning efter allt strul med Orbitrek-skit är ju att den inte väsnas lika mycket som den gjorde! Så kan jag försöka hålla igång träningen på hemmaplan även under vinterhalvåret! Idag tänkte jag mig hinna med en joggingrunda på lunchen innan det är skola (hemmaplugg på morgonen) men tottar på termometern som visar 2 grader ... och jag har inget underställ än. Funkar ju såklart med mina 3/4-löpartights under vindbyxa så det är inte omöjligt.. solen tittar ju fram lite nu med så framåt 11 är det nog lite varmare ;)
**

Skrev ju prov igår, i arbetsmiljö och säkerhet.. Det gick nog bra, det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, frågan är bara hur mycket jag fick med... jaja, det återstår att se. Det känns som att jag har klarat det iallafall :)

Nu är kaffet slut och det är dags att fortsätta läsa.. Hej hopp!

Inga kommentarer: