fredag 3 februari 2012

En sväng på stan

... i isande kyla!!! Brr vad kallt det är!! 11 minus mitt på dagen :( Men är det vinter så är det! Tänk att det faktiskt kom lite snö till slut :)


Mamma kom hit en stund idag och lekte med barnen, de har ju feber till och från så vi har varit hemma i två dagar nu. Jag skulle åka och handla lite mat och passade på att gå i två affärer också. Blev lite besviken tidigare i veckan, vi som har POP-kortet har ju haft ett januarierbjudande om 10% på ett köp, på vårnyheter. Ja men det kan ju vara kul, men VAR ÄR VÅRNYHETERNA? Dumheter!


Idag köpte jag en klänning, TILL MIG SJÄLV!!



Ser lite tråkig ut här, den är inte hudfärgad, mer dimrosa typ.


(Har fortfarande inte lärt mig alla finesser med systemkameran...)


Tyket att komma hem med en ny klänning från MQ och trampa på en 20% rabattkupong när man kommer innanför dörren.. Kom med posten idag. Jaja, jag hade ju iaf presentkort som betalade halva klänningen så det får jag väl vara nöjd med ändå :-)

1 kommentar:

Caroline sa...

Haha, så tyket med rabattkupongen! Jag har lite samma problem med H&M. Dom skickar ut kuponger som bara gäller i butikerna och jag handlar nästan enbart på webben...