måndag 27 februari 2012

Måndag

Måndag och ny vecka. Börjar med hemmaplugg inför en muntlig uppföljning/muntligt prov om lagarna i morgon, fast vi inte hann med hela föreläsningen i torsdags, det kunde vi visst klara av på egen hand. Så, nu sitter jag här med alla jäkla lagar ... Är inte så svårt om man tänker efter, jag tänker nämligen inte gräva så djupt i detta, vi behöver inte kunna massa paragrafer och lagtext utan kort och gott veta vad förkortningen betyder, vad den innebär och vilken målgrupp den är riktad till. Där nöjer jag mig.
***
Helgen
Har bjudit på trevligheter. Middagsgäster i lördags, god mat, godis, melodifestival och trevligt sällskap.
Igår, söndag var det härligt väder och vi var ute sammanlagt 4 timmar. När Mattias åkte på Bamsegympa med William var jag och Noelle uppe på lekplatsen här hemma, och sedan på eftermiddagen åkte vi till fam Sköld och lekte på deras nya lekplats i typ 3 timmar. Trevligt!!
Och så har jag fått en "ny" bil också... återkommer. :)

Inga kommentarer: