lördag 4 oktober 2008

Besök på jobbet!



Igår eftermiddag fick jag besök av familjen Gustafsson! Dom har ju flyttat tillbaks till Katrineholm men hade vägarna förbi Borås och då kikade dom in på mitt jobb! Mycket gulligt av er! Så fick jag se lilla Lisa för första gången med.. så underbart liten o söt!! Emil är en stolt storebror!! (Men han var lite blyg igår minsann.. inte så konstigt, han minns väl inte vad jag är för en tant)


I morse var jag och Noelle o handlade på Maxi, säkert tredje gången denna veckan vi handlar...

Hon börjar bli hopplös att ha med i affären, hon ska ställa sig upp i vagnen hela tiden, busungen!


Nu sover hon.. phu.. hehe. Jag ska fixa lunch, äta, diska, torka golv, damma, duscha.. ja det finns tusen saker att göra.. måste nog lära mig att prioritera... Jag vill hinna ALLT och stressar därför ihjäl mig...


Sen ska vi ju träffa kompisar kl 15.. det ska bli jätteskoj!!!


Inga kommentarer: