söndag 19 oktober 2008

Var ett tag sen..

Har inte skrivit på ett par dagar.. dels för att jag inte haft tid, dels för att jag inte haft något skoj att skriva om.. haha.
I fredags var vi på kalas, hos Noelles kusin Nanna. (Min systerdotter) Hon fyllde 6 år. Det bjöds på massa god mat, tacos. Och sen glass.
Jag hade tagit ledigt från jobbet 3 timmar så jag kunde följa med, jobbade egentligen till 19.

Igår, lördag, jobbade jag 8-18, sen hem o stressduscha, jag och Mia skulle åka till Rävlanda på Karins 25-års-fest. Jag jobbar ju idag med och Mia skulle upp tidigt så vi höll oss nyktra.

Vi hade VÄÄLDIGT roligt i bilen på vägen dit! Hahaha *saknar min roliga Mia på jobbet*
Det var ca 100 pers på festen, vi kände väl inte så många, haha, tur vi hade varandra. Det var GRYMT GOD mat! Grekisk buffé = MYCKET vitlök!!! Såå mätt blev man, fast man tyckte man tog lagom.. haha.
Sen blev det livemusik, Alex och Dejan (stavas ??) jaja, Exposed iallafall.. dom e duktiga!!
Vi drog oss hemåt vid 23, kändes ganska lagom när jag hade jobbat hela dagen.. ZzzZZZZZzzzzz
Ytterligare en vansinnigt rolig bilfärd väntade, shit asså.. Mia du e för rolig!! Har du kartan? :-D
Kram

Kalasfin med halsband och allt...
Nanna läser saga...
MIA!
Födelsedagsbarnet Karin!
Alla festens huvudpersoner med sina mammor.. lite mörkt men vadå? :-D







Inga kommentarer: