torsdag 16 oktober 2008

ÖPPNIS!!

Igår möttes jag och Martina med barnen vid Statoil-bron kl 9 och gick till öppnis!! Vi har ju inte varit där på minst ett halvår så det var jättekul!!
En hel del kända ansikten där igår med, det var skoj!
Barnen sprang omkring och lekte, åkte rutschkana, klättrade och hade sig...
Sen den berömda frukosten!! MUMS!

Noelle somnade i vagnen när vi gick hem, hon var helt slut stackarn =) Men fortsatte att sova hemma sen, jag bar upp henne till sin säng.
Sen kom mamma på besök. Fikade lite.

På kvällen åkte jag till stan o gick på bio med mamma och Jennifer. Rallybrudar. Den var ok, ganska rolig stundtals, men ingen wow-upplevelse... Claes Malmberg e ju för rolig =)

Idag är jag ledig med, för jag ska jobba helgen...

Har möte på dagis i e.m. ska bli spännande...

Fika-dags!!
Filippa och hennes mamma.
Filippas lillasyster!
Nellie o Noelle softade lite...
...sen åt jag middag helt själv, syns det? =)





Inga kommentarer: