onsdag 8 oktober 2008

Promenad till stan.

Idag gick vi en promenad till stan när Noelle hade sovit middag, ihop med Martina och Nellie.
Martina har gått ner i arbetstid och kommer vara ledig på onsdagar. BÄSTA DAGEN eftersom jag också är ledig 2 av 3 onsdagar! Då kan vi leka massor!

Vi stannade till på Barnvagnscentralen, hälsade på Angelica som jobbade, och kikade lite på vagnar bara för skoj skull. Dom har ju fått in Urban Jungle nu, dom är nice.. men dyra. Såg att Emmaljunga kommit med en kopia typ, som kostade hälften så mycket ;-)
Sen gick vi in till stadsparken och lekte lite.

Och gick en runda på stan. Jag köpte mig ett par nya tjocka strumpbyxor, skönt nu till hösten så man kan använda lite kjol och klänning =)
Sen fikade vi på Wayne´s. Ganska hysteriskt med Noelle som INTE vill sitta still i en stol.. varför det, när man kan springa omkring o pilla på allt liksom... haha

Martina gjorde dagens roligaste grej... hon har ju mjölk i kaffet, men den liksom skar sig och det såg jätteäckligt ut.. så jag tyckte hon skulle säga till.. hon gjorde det, och han i kassan sa att "du har tagit fel, du har tagit SOJAMJÖLK" :-D Hahahahaha.. hur ska man kunna se skillnad på det liksom? Hon fick iaf en ny kaffe ;-) Tur va väl det, hihi. (Blev inte arg nu Martina va? det var ju skoj!!!)

Nu sover Noelle och vi har tv-kväll framför oss... Efterlyst sen!


Emmaljungas vagn, kanske inte var så lika nu när jag såg dem tillsammans...
... visserligen en UJ syskovagn, men sååå fin. OM jag hade två tjejer hade jag velat ha en sån.. kanske...
Nellie bus i stadsparken.
Fikar.
Lagade "Tacolasagne" idag från ett recept i en VV-bok.. JÄTTEGOTT!!!
(gillar egentligen inte matbilder men.. jaja)




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR soja kaffe, hehe. Tack igen för den gulliga presenten :-)