fredag 3 oktober 2008

Blixtar.

Usch vilket oväder det var igår med alla blixtar.. Jag är jätterädd för det. Jag jobbade dessutom, helt ensam, och all belysning på hela macken bara slocknade, blinkade, slocknade, tändes. Ute på plan var det helt kolsvart ca 10 min efter varje blixt.. o pumparna slutade till viss del att fungera... Hjälp??!!

Men tuff som jag är så.. äsch, det där va la inget *buhuu*

Var glad att det var kunder inne nästan hela tidn iaf.. annars kan man lätt bli lite smått irriterad o undra varför alla kommer NU när jag ska göra det.. och det.. ;-) Men igår slapp jag vara ensam helt ...

Ska jobba ikväll igen, det blir nog bättre idag.

I morgon ska vi träffa Martina, Nellie, Therese, Albin, Mari och Monique... Ska bli jätteskoj, så att barnen får leka lite med, dom ses ju inte så ofta längre.
Jag har sparat några POINTS i veckan så jag har kollat att jag nog kan få äta en skumboll till kaffet ;-)

Ha de så bra!

Inga kommentarer: