onsdag 29 oktober 2008

Ledig onsdag!

Idag, onsdag, är jag ledig och vi har varit en sväng hemma hos Martina och Nellie. Helene och Lucas var också där! Det var skoj att ses, och gott att fika lite igen :-p

Fick låna hem ett jättefint vinter-set av Martina, med termobyxor och jacka i storlek 86 som var på tok för stort för Nellie. Hoppas det blir bra till Noelle så kan vi köpa det av dom, för det var verkligen jättefint! I rosa och brunt som jag ääälskar!!!

Annars så önskar jag mig en ny kamera nu, bara sådär! Är såå trött på min skitkamera nu.. dags att byta!!



Man blir trött av att leka.....

Gladast i stan??


Tuffing Nellie!!!


Igår jobbade jag som sagt sent, och min syster ville ha lite hjälp av Mattias att byta lampor och annat på sin bil.. så då fick hon vara barnvakt så länge :-)

Noelle var sååå trött vid halv sju så hon somnade i Jennifers famn, det roliga är att hon somnade också!! Tur att Mattias var snabbt framme med kameran! Så gulligt ju!!!!











3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi vilka mysiga bilder. Trevligt med fika idag. Kram kram

Anonym sa...

haha ja måste vara bästa barnvakten i stan :) men mysigt å sova med henne så :)

Carol sa...

Jennifer> Ja det är nog många som skulle anlita dig!!! =)